wtorek, 2 kwietnia 2013

The Versatile Blogger


Zostałam nominowana do The Versatile Blogger przez Alkmenę z bloga http://dramione-next-year.blogspot.com/  – bardzo Ci za to dziękuję! :D

******
ZASADY:
1. Podziekowac nominujacemu na jej/jego blogu.
2. Ujawnic siedem faktów o sobie.
3. Nominowac 10 blogów, które twoim zdaniem na to zasluguja.
4. Poinformowac o tym fakcie autorów nominowanego bloga.

******
Hmm… Zamiast siedmiu faktów o mnie, podam Wam swój numer gg. Jeśli ktoś będzie miał jakieś pytania – śmiało piszcie! J
38165962

******

Nominuję:
1. Dramione - Dwa Światy
2.
Lubię, gdy jesteś obok.
3.
Dramione - Kropla miłości znaczy więcej, niż ocean rozumu.
4.
Nowy Hogwart.
5. Nox - Dramione
6.
Bądź ze mną zawsze - tak po prostu.
7.
Niepytany Milczy

8 komentarzy:

  1. Dziękuję Ci bardzo, to dla mnie zaszczyt, bo dopiero zaczęłam, a tu już nominacja :) Nie wezmę udziału w konkursie, ponieważ nie znam aż tyle dobrych blogów, żeby wypełnić wszystkie 7 miejsc, ale mimo to za chwilę pojawi się na moim blogu informacja :)
    Dziękuję Ci jeszcze raz! :*:)

    PS. Ty wredoto! Masz bloga i mi nie powiedziałaś ?! Agrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah! Nie chciałam Ci spamować linkiem :D
      I nie ma sprawy! ;*

      Usuń
  2. chętnie poczytam opowiadania tych których nominowałaś

    http://dramione-who-says.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy nowa notka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj zacznę ją pisać, bo wczoraj nie miałam na to czasu, powinna być jutro, jeśli nie to w piątek :>
      Pozdrawiam!

      Usuń