piątek, 17 października 2014

Kochani.

Zdaję sobie sprawę, że słowo "przepraszam" to zdecydowanie za mało, bo minął ponad rok, a na blogu cisza.. Ale po prostu moją jedyną i niezastąpioną pasją jest i będzie siatkówka, więc nie mam czasu na inne zajęcia, bo wszystko poświęcam jej. Do tego jestem w liceum, więc treningi i nauka zajmują mi cały wolny czas, a gdy już mam chwilę dla siebie to wykorzystuję ją na sen. Opowiadania to jednak nie jest moja działka, stwierdziłam, że nie umiem pisać, nie wychodzi mi to tak, jakbym chciała, żeby wychodziło. Mam trzy strony worda rozdziału 14, teoretycznie mogłabym coś jeszcze dopisać, ale po prostu widzę, że to już nie jest to, a mimo wszystko nie chce usuwać bloga. Jeśli chcecie, mogę opublikować to, co napisałam, ale podejrzewam, a nawet jestem pewna, że nie będziecie zadowoleni z tych bezsensownych zdań, które tam "nagrezmoliłam"
Co najważniejsze - jest mi bardzo głupio i wstyd, że nie pojawiło się tu nic przez bardzo długi okres czasu, a jedyne co mam " w zanadrzu " to 3 strony worda.
Wiem, że to nie wystarczy, ale chciałabym jeszcze raz ogromnie i szczerze przeprosić wszystkich tych, którzy mimo wszystko czytali/czytają mojego bloga. Dziękuję.
Shadii.

4 komentarze:

  1. Dodaj chociaż te trzy strony, prosimy! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam za SPAM, ale nigdzie nie znalazłam SPAMOWNIKA, więć postanowiłam zamieścić tę informację w komentarzu pod najnowszym postem :)

    Zapraszamy do Katalogu Granger, zbierającego opowiadania, w których jednym z głównych bohaterów jest Hermiona Granger, u boku innych osób. Poza opowiadaniami z Granger w roli głównej, znajdziecie tu również wiele ciekawych konkursów, dyskusji i pomysłów, które mamy nadzieję wdrożyć najszybciej jak to tylko możliwe. Stwórzmy razem prawdziwe stowarzyszenie, rozwijajmy swoje pasje i poznawajmy nowych ludzi!

    katalog-granger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj!
    Twoje opowiadanie jest po prostu cudowne! Mam nadzieję że teraz sobie nie myślisz: 'jakie opowiadanie? O czym ona do cholery pisze?' Nie wiem czy pamiętasz ale swego czasu założyłaś bloga o potterowskiej parze - dramione. Rozumiem że w tej chwili nie masz już głowy do tej historii choć to wielka szkoda... Twój styl pisania jest boski, bohaterowie wykreowani są wspaniale i z przyjemnością poznałabym koniec tej historii.
    Aczkolwiek nie piszę do Ciebie po to by namawiać Cię do powrotu na blogsferę, ponieważ jest to raczej niemożliwe. Moje pytanie brzmi: napisałaś kiedyś miniaturkę, której nie skończyłaś. Czy mogłabym ją dokończyć?
    Serdecznie pozdrawiam i życzę sukcesów i szczęścia w życiu!
    Jedna z Twoich czytelniczek
    Julia W. K.

    P.S.
    Przepraszam że od razu przeszłam na ty ale uznałam że tak będzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń