poniedziałek, 14 października 2013

Do Czytelników.


Hej moi Kochani... jeśli jeszcze ktokolwiek tu w ogóle jest... Wiem, że przerwa jest ogromna, ale nie myślcie, że opuściłam bloga! Po prostu to, co się teraz stało w życiu bohaterów jest trudne zarówno dla nich, jak i dla mnie. Dość ciężko jest to opisać, tym bardziej, że - przyznam szczerze - moja wizja tego ostatniego wydarzenia, kończyła się właśnie na próbie uratowania życia Blaise'a i teraz muszę zrobić porządną burzę mózgów i wymyślić coś naprawdę dobrego. Podejrzewam, że w takiej samej sytuacji jest teraz Cave, więc na nią nie naciskam :). Postaram się Wam wynagrodzić to oczekiwanie, kto wie, może za jakiś czas pojawi się tu kilkuczęściowa miniaturka? Nie wykluczam tego :). Proszę Was o jeszcze trochę cierpliwości - jest mi naprawdę głupio i źle z tym, że musicie tyle czekać.
Pozdrawiam i przepraszam,
Shadii.

7 komentarzy:

  1. Aniu, trzecia gimnazjum to nie jest banał :) Wiem dokłądnie co przeżywasz, bo mam to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie. również jestem w takiej samej sytuacji xD naprawde nie stresuj sie. jak ktoś nie chce czekać trudno jego strata. zostaną prawdziwi czytelnicy xD
      ozdrawiam
      gabi xD

      Usuń
    2. dziękuję Wam bardzo, od razu mam lepszy humor :D.

      Usuń
    3. Taa, 3 klasa jest dupna -.- "Egzaminy, ludzie, uczcie się!" grrh -.-

      Spoko, spoko, my poczekamy ;D

      Usuń
    4. miło widzieć, że jest kilka osób które nadal czekają :D:D.
      Dziękuję! :D.

      Usuń
  2. Jejku też własnie jestem w 3 gim i tylko słysze od nauczycieli " Uczcie sie bo testy już w kwietniu a to zleci " grrrr -,- także wiem co przeżywasz.

    A jeszcze troche czasu możemy wytrzymać do następnego rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo! to wiele dla mnie znaczy :).
      Shadii. :))

      Usuń